• کابینۀ شخصی

بازار بورس ۱۹ ژانویه

تجزیه و تحلیل بازارهای مالی و کالایی

بازار بورس ۱۹ ژانویه
۱۵:۴۵***تصمیم بانک مرکزی اروپا درانتشار پایه نرخ بهره-منطقه یورو.ژانویه
۱۵:۴۵*** نرخ سپرده بانک مرکزی اروپا-منطقه یورو.ژانویه
۱۵:۴۵*** نرخ بهره وام-منطقه یورو.ژانویه۱۵:۴۵

۱۵:۴۵***خریداری اوراق بهادار قرضه-منطقه یورو.ژانویه
۱۶:۳۰***کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی اروپا-منطقه یورو.ژانویه
با توجه به اینکه یکی از شرایط سیاستهای پولی بانک مرکزی اروپا تغییر در نرخ بهره ،بعید است که تمام توجه متمرکزبه کنفرانس مطبوعاتی باشد.و ذکر این ریسک خارجی میتواند یورو را تضعیف کند.
۱۶:۳۰***میزان صدور مجوزهای ساخت و ساز.دسامبر
۱۶:۳۰***آمار پروژهای مسکونی شروع شده-ایالات متحده امریکا-دسامبر
رشد پیش بینی شده از  این شاخص ها،میتواند به اندازه کافی پشتیبانی کند از دلار امریکا،اما  آمار داده شده،به طور غیره منتظره میتواند تنها باعث تضعیفی و افزایش فشار بر ارز ایالات متحده امریکا شود.اما در این هنگام،باید مراسم پیش روی تحلیف رئیس جمهور امریکا وتلاش مخالفان برای بهم زدن ان را به یاد داشته باشید.و اینها برای دلار منفی است.بنایراین هرگونه خوش بینی در منطقه،میتواند عامل را از بین ببرد.
۱۶:۳۰***شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا-امریکا.ژانویه
پیش بینی رکود رشد شاخص این امار،بعید است که ،دلار امریکا را تضعیف کند،بنابراین پیش بینی این شاخص بالاتر از میانگین در ۱۸ ما گذشته بوده است.به طور کلی اخبار مثبت از منطقه و پیش بینی تایید شده،میتواند به پشتیبانی از دلار امریکا بیابد.
۱۶:۳۰***تعداد مدعیان بیکاری برای دریافت مزایای بیکاری.-امریکا.ژانویه
افزایش اندک در این نوع آمار، علاقه سرمایه گذاران به  دلار امریکا را میتواند تضعیف کند،اما رشد تا ۲۵۲ هزار برای اقتصاد به سختی میشود انتقاد وارد کرد.بنابراین،حتی اندک کاهشی در فعالیت بیکاری،ارز امریکا را میتواند تقویت ببخشد.
۱۹:۰۰***.اطلاعات مربوط به ذخایر نفت خام از وزارت انرژی.-ایالات متحده امریکا.ژانویه
اقتصاد دادان انتظار اندک افزایشی در ذخایر نفتی امریکا را دارند.در نتیجه این انحراف،از پیش بینی  بیش از یک میلیون بشکه است.نفت میتواند باعث رشد فعالیت‌های اقتصادی بشود .افزایش ذخایر نفتی برای دلار منفی است..یورو و دلار
امروز علاوه بر تاثیر شاخص دلار امریکا،باید منتظر نشست جلسه بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بود.و طبق معمول واکنش در لحظه چاپ اخبار،خیلی قوی خواهد بود.و با وجود عدم اطمینان بالا،و در استانه مراسم تحلیف دونالد ترامپ،نوسانات ممکن است،به طور قوی بماند تا فردای ان روز..سوال نرخ بهره توضیحی ندارد.جالبتر اینجا است که،در کنفرانس مطبوعاتی ماریو دراگی چه لهجه ای خواهد داشت.اگر اساریی در قرارداد خرید و فروش میان مدت به وجود اید،یورو و دلار ممکن است به رشد خود ادامه دهند.

دلار و ین
این دو جفت ارز  یک اصلاح نزدیک به سطح ۳۸،۲% در فیبو از سقوط قبلی با علایم ۱۱۸،۷۰ نشان دادند.پشتیبانی ۱۱۲،۱۷-۱۱۱،۴۰ به عنوان یک دستاورد مهم حفظ میکنیم.اما در این مدت دستاوردها میتوانند امروز بیایند،یا فردا،چون هر دو روز از خبرهای مقدار مهمی پر شده است.

پوند و دلار

تمایلات به پوند را حفظ میکنیم.ابزار تجارت و ریسک تجارت خیلی بالا ست.فقط مشخص نیست که در چه زمانی از دوباره به وجود اید.جهت در این زمان در کل میتواند انتخاب جنوبی باشد.با وجود امار  مثبت از انگلستان و انتشار دایمی انها،فرض کنیم که،کارشون را سرعت ببخشند،هر چند در جلسه تجارت امریکا، یا در جلسه تجارت اسیا،از این اتفاقات میافتد.مقاومت مهم سطح ۱،۲۶-۱،۲۷ و پشتیبانی ۱،۲۰ است.