• کابینۀ شخصی

انگیزۀ عالی برای پیشرفت دادوستد شما. لوریج تا 1:1000

15 دسا 2016

انگیزۀ عالی برای پیشرفت دادوستد شما. لوریج تا 1:1000

 

مشتری گرامی

با گرفتن لوریج 1:1000 از FIBO Group به سطح جدید تریدینگ رسوخ کنید!

اعتبار اهرمی بالا چنانچه از آن عاقلانه استفاده شود، مزایای فراوانی را به همراه دارد:

  • نیاز به مارجین کمتر برای گرفتن معامله.
  • سرمایه اضافی، که میتوان آن را به عنوان مارجین آزاد برای پوشش دادن معاملات زیان آور استفاده نمود.
  • توانایی کار کردن با تعداد بیشتری از ابزارهای مالی، که باعث  بالا رفتن قدرت ریسک پذیری و  تقویت و سودمندی پارتفوی سرمایه گذاری شما می گردد. این استراتژی معاملاتی باعث تسریع در تعویض یک ابزار مالی به دیگری می گردد تا بتوانید به وسیلۀ افزایش سود حاصله از این ابزارهای مالی مشکل افت سرمایه را بر طرف نمایید.

در نتیجه حتی سرمایه کوچک با شرط استفاده از اعتبار اهرمی بالا، به مرتب از تأثیر گذاری  بیشتری برخوردار شود!

بنا بر محاسبات انجام شده افزایش اعتبار اهرمی، در صورت رعایت اصول مدیریت ریسک (money-management) باعث افزایش قابل ملاحظۀ میزان ریسک از دست دادن سرمایه نخواهد شد. و بالعکس در صورت روند مطلوب بازار، میزان سود می تواند به صورت قابل توجهی افزایش یابد.

نحوۀ بکارگیری اهرم اعتباری در استراتژی اسکالپینگ (تریدینگ روزانه) متفاوت است، اما حتی در این استراتژی پتانسیل کسب سود در صورت استفاده از لوریج بالا در مقایسه با لوریج استاندارد بیشتر است.

مثلاً برای گرفتن معامله EUR/USD با حجم 0.1 لات (10000 دلار)، با لوریج 1:100 مارجین مورد نیاز برابر با 100 دلار است، اما برای همین معامله با لوریج 1:1000 10 دلار کفایت می کند.

بقیۀ سرمایه را میتوان جهت بیمه شدن علیه حرکات منفی کوچک یا برای گرفتن معاملات جدید بر روی جفت ارزهای دیگر استفاده نمود، که این امر باعث تنوع بخشی و متوازن شدن پارتفوی معاملاتی می گردد.

از امکان جدید بهره مند شوید و حساب معاملاتی با لوریج 1:1000 افتتاح نمایید.

امکان افزایش اهرم اعتباری در حساب های معاملاتی از نوع MT4 Cent با اسپرد شناور و پایین، و قابلیت واریزی و برداشت آنی مهیا شده است.

افشای ریسک. دادوستد در بازار فارکس با استفاده از اهرم اعتباری میتواند منجر به زیان دیدگی معامله گر شود طوری که سرمای شما تماماً یا بخشی از آن از دست می رود.

 

با احترام فیبو گروپ