• کابینۀ شخصی

امکانات جدید FIBO Group: حساب معاملاتی طلایی

15 فور 2017

امکانات جدید FIBO Group: حساب معاملاتی طلایی

مشتریان گرامی!

با کمال خوشحالی به اطلاع برسانیم که هم اکنون شما می توانید طلا را به عنوان ارز پایه حساب انتخاب کنید.

طلا یکی از باثباط ترین دارایی ها به شمار می آید، بنا بر این با تبدیل کردن دپوزیت خود به ارز GLD شما می توانید نسبت به حفظ سرمایه خود و ایمنی از عوامل منفی ناشی از عدم ثباط اقتصادی و سیاسی اطمینان داشته باشید.

با توجه به اینکه ذخایر طلا در جهان نسبتاً معدود هستند و بر اساس توافق نامۀ طلایی واشنگتان سال 1999 از فروش آن توسط بانکهای مرکزی جلوگیری شده، سطح امنیت این دارایی در مقابل تغییرات شدید نرخ در مقایسه با ارزهای دیگر به مراتب بالاتر است.

به عنوان ارز دپوزیت واحدی به نام GLD استفاده شده، که برابر با 1/1000 نرخ بازاری XAU/USD است. در نتیجه یک ابزاری راحت در استفاده معادل دلاری 0.031 گرم طلای خالص در اختیار شما قرار می گیرد.

ارز جدید GLD در حسابهای MT4 NDD و MT4Cent قابل استفاده است. مشتریان با شارژ کردن حساب با ارز GLD می توانند از تمامی خدمات و امکاناتی که در حسابها با ارزهای استاندارد موجود هستند بهرمند شوند.

تنها تفاوت عمده این است که تمامی شاخصهای تجاری حساب اعم از بالانس و سود بر مبنای طلا محاسبه می شوند. همین امروز دادوستد با ارز جدید GLD را محک بزنید. اطمینان داریم که فعالیت شما در بازارهای مالی از ثباط و درآمد بیشتری برخوردار می شود.

با احترام فیبو گروپ