• کابینۀ شخصی

اعلام برندگان مسابقۀ Trader's Triple Chase

27 دسا 2016

اعلام برندگان مسابقۀ Trader's Triple Chase

مشتریان گرامی

به اطلاع می رسانیم که برنگان مسابقۀ Trader's Triple Chase  که از آغاز تا پایان سال 2016 توسط شرکت FIBO Group برگزار شده، انتخاب شدند و مشتریان MarketMan، khredozhs و WW به جایزه های 25000، 15000 و 10000 دلار دست یافتند.

اما در واقع تعداد برندگان مسابقه به مراتب بیشتر است! از ژانویه تا دسامبر تعداد بیش از 10000 مشتری در این مسابقه شرکت داشتند که 14 نفر از میان آنها توانستند به مرحلۀ نهایی برسند و برای برنده شدن جوایز اصلی به مبلغ جمعی 50000 دلار رقابت کنند. افزون بر این، 440 نفر موفق شدند به مرحلۀ دوم راه پیدا کنند که در این مرحله به آنها سرمایه واقعی به مبلغ 100 دلار تقدیم شده است. همچنین برای 44 نفر حساب مدیریتی پم با سرمایه واقعی 1000 دلار افتتاح شده است. بنا بر این جمع سرمایه تقدیم شده از طرف FIBO Group به مشتریان 140000 دلار شده است. در سال گذشته 8000 شرکت کننده ثبت نام کردند و 12 نفر از میان آنها به مرحلۀ نهایی رسیدند.

و طبیعی است که تمام شرکت کنندگان تجربۀ فوق العاده مشارکت در مسابقۀ Trader's Triple Chase را به دست آوردند و حتی توانستند از آن بهره ببرند. تنها کاری که برای مشارکت در مرحلۀ اول لازم بود، حساب آزمایشی دموی MT4 NDD افتتاح نمود، و به آن مبلغ 5000 از طرف شرکت واریز می شد. همچنین لازم بود که با انجام معامله با استفاده از این سرمایه در طول یک هفته میان 10 نفر برتر قرار گرفت. هدف مرحلۀ بعدی به دست آوردن حد اکثر سود در حساب NDD Real با استفاده از سرمایه 100 دلاری بود که از طرف FIBO Group تقدیم شده بود. لازم به ذکر است که لازمۀ دیگری که در 2 مرحله یاد شده باید اجرا می شد این بود که شاخص حداکثر افت سرمایه (drawdown) به هیچ وجه نباید بالای 30 درصد برسد. این شرط از "طمع ریسک کردن" جلوگیری می کرد  و باعث به کار بردن استراتژی های متعادل و هوشمندانه برای کسب سود می گردید.

تنها یک نفر در طول هفته موفق به سعود به مرحلۀ سوم می شد. هدف از این مرحله این بود که معامله گر مهارت خود را در زمینۀ مدیریت حساب پم نشان دهد. هر چقدر شاخص سوددهی حساب مدیریت پم ثبات بیشتری داشت، همان قدر به این حساب امتیازاتی تعلق می گرفت و این باعث افزایش شانس برای به دست آوردن جایزۀ اصلی می شد.

همزمان با این، در صفحۀ FIBO Group در Facebook قرعه کشی iPad Air 2 نیز انجام می شد. برای شرکت در آن لازم بود که در صفحۀ FIBO Group ثبت نام کنید و لینک قرعه کشی در صحفۀ خود به اشتراک بگذارید. در نتیجۀ قرعه کشی آنلاین iPad Air 2 به شرکت کنندۀ مکزیکی می رسید.

مجدداً به برندگان برازندۀ مسابقه بابت به دست آوردن جایزه های 10000 ، 15000 و 25000 دلار تبریک عرض می کنیم. اطمینان داریم که این پیروزی راه رسیدن به قله های جدید در زمینۀ تجارت در بازار Forex برای شما باز می کند. افتتاح حسابهای تشویقی برای برندگان قبل از تاریخ 16 ژانویه 2017 اتفاق می افتد.

پیگیر اخبار FIBO Group باشید. در سال جدید مسابقات و برنامه های جدیدی در راه هستند.

با احترام فیبو گروپ