• کابینۀ شخصی

مسابقۀ "Trader's Triple Chase"

29 سپت 2016

مسابقۀ "Trader's Triple Chase"

مشتریان گرامی

به مسابقۀ "Trader's Triple Chase" FIBO Group خوش آمدید! معامله گران با هر سطح مهارت و آمادگی می توانند در این مسابقه شرکت کنند. شرکت در مسابقه رایگان می باشد و مرحلۀ اول آن در آغاز هر هفته از نو شروع می شود، همچنین جایزۀ نقدی حقیقی هر هفته اعطاء خواهد شد. از آغاز مسابقه تاکنون به شرکت کنندگان در مرحلۀ 2 جمعاً مبلغ بیش از 32000 دلار اعطاء گردیده و برای شرکت کنندگان در مرحلۀ 3 جمعاً مبلغ 31000 دلار به حساب پم (PAMM) واریز شده است. بر این اساس FIBO Group در سال جاری 2016 به حساب شرکت کنندگان مبلغ بیش از 63000 دلار به عنوان جایزه واریز نموده است. پس از بررسی نتایج مسابقه برای 3 نفر برنده مبلغ 50000 دلار اعطاء می گردد.

در حال حاضر در مرحلۀ فینال 31 شرکت کننده برای به دست آوردن 3 جایزۀ برتر در رقابتند. از طرف شرکت حساب مدیریتی پم (PAMM) با سرمایۀ اولیه 1000 دلار در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است. در حال حاضر شرکت کننده ای با نام مستعار MarketMan به بالاترین نمره یعنی 273 دست یافته است. درپی آن، شرکت کنندۀ دوم با نام aaaaaaaaaaaaaaaaaaa با 110 نمره و شرکت کنندۀ سوم pobedim با 59 نمره قرار دارند.

ولیکن تنها شرکت کننده ای که توانسته به نتیجۀ درآمد مثبت با ضریب 427.16 برسد، شرکت کنندۀ اول است. همچنین قابل به ذکر است حساب MarketMan با اینکه تنها یک حساب مسابقه بوده، قادر به جذب سرمایه از طرف 21 نفر سرمایه گذار گردیده است و سرمایه کل حساب به 12000 دلار رسیده که نیمی از آن را سرمایه مدیر حساب تشکیل داده است.

جهت مشاهدۀ لیست کامل ربته بندی مسابقۀ "Trader's Triple Chase" شما می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

خاطر نشان می گردد که شرکت کنندگان جدید می توانند هر روز به مسابقه بپیوندند و در مرحلۀ اول که نتیجۀ آن در آخر هر هفته جمع بندی می شود، شرکت نمایند. ده نفر معامله گری که به بیشترین سود دست یافته و از افت سرمایه حساب خود به زیر 30 درصد جلوگیری نموده اند، به مرحلۀ دوم راه می یابند، که در آن مرحله نیز بر سر به دست آورندن یک بلیط راه یابی به مرحلۀ سوم رقابت خواهند نمود. مرحله سوم فرصتی ست برای به نمایش گذاشتن استعداد خود به عنوان مدیر یک حساب مدیریتی پم که تا پایان سال به طول می انجامد.

هر چه زودتر شما اقدام به شرکت در مسابقه نمایید، امکان به دست آوردن جایزۀ اول برای شما بیشتر خواهد بود. شما هنوز فرصت رسیدن و حتی پیشی گرفتن از شرکت کنندگان پیشرو فعلی را دارید. همچنین شما از تجربیات ارزشمند در داد و ستد انواع و اقسام حسابها برخوردار خواهید شد، و افرادی که به مرحلۀ سوم عبور کنند می توانند توانایی خود را به عنوان مدیریت یک حساب پم (PAMM) را محک بزنند. معامله گران در هر سطحی از دانش و مهارت در تریدنگ و با اقامت هر کشوری که فعالیت شرکت FIBO Group انجام می شود، قادر به شرکت در مسابقه هستند.

جایزه های اصلی با مبالغ 25000 دلار، 15000 دلار و 10000 دلار به شرکت کنندگانی که به مقام اول، دوم و سوم دست یافته اند، اعطاء می شوند. نتایج مسابقۀ "Trader's Triple Chase" در تاریخ 20 دسامبر 2016 اعلام می گردد.

با احترام فیبو گروپ